نصائح لشراء واختيار السمع الصحيحة

در یکی دیگر از سری مقالات آموزشی سایت مركز تخصصي شنوايي وگوش دكترمالي ، قصد داریم تا نکاتی را برای شما بازدید کننده ی محترم مطرح نماییم. مواردی که قبل از خرید این وسیله ی کمک شنوایی قطعا برایتان مفید خواهد بود .مخصوصا اگر برای اولین بار می خواهید این وسیله را تهیه نمایید.همانطور که میدانید با پیشرفت تکنولوژی انواع و اقسام مختلف این وسیله با کاربردها و ساختار ها و برند های متنوع در بازار وجود دارد و به همین علت انتخاب یک سمعک مناسب کار اسانی نیست. اگر برای اولین بار لازم دارید که این وسیله الکترونیکی پیشرفته را خریداری نمایید، قطعا بهترین راهکار برای شما مشورت گرفتن از یک پزشک شنوایی خواهد بود، البته پرس و جو از دوستان و آشنایانتان که از آن استفاده می کنند هم بی تاثیر نیست. وقد ذكرنا في هذا المقال نصائح لشراء السمع التي يمكن أن تعطى لهم لشراء جيدة لمساعدتك.
تلاحظ لشراء الوسائل المناسبة
• برند و شرکت سازنده
• فناوری های استفاده شده در ساخت آن ( الميزات المتقدمة )
• طراحی و شکل ظاهری
• مشورت با شنوایی شناس و ادیولوژیست مجرب
• شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش
التي تنص على أن المصنع أو الشركة وفي أي بلد هي الشركة المصنعة لهذا الجهاز السمع، ذو أهمية خاصة. سمة بارزة أخرى في اختيار الوسائل والتقنيات السمع المناسبة المستخدمة في ل . سمة بارزة أخرى في اختيار الوسائل والتقنيات السمع المناسبة المستخدمة في ل. برای مثال اندازه ی آن، ضد آب بودن، ریموت کنترل، وایرلس و … بنابراین خریداری چنین وسیله ای که مطابق با فناوری ها روز دنیا باشد و امکانات قابل توجهی داشته باشد باعث می شود تا به کم شنوایی به عنوان یک معضل و مشکل یا بیماری لا تبدو. اختيار السمع مناسبة على أساس الاحتياجات الفردية وفقا لدرجة من الأهمية التي تتمتع فقدان السمع .
ولم يعد الحديث عن تصميم. تصميم يشير إلى الألوان والنماذج والتصاميم المختلفة لمختلف الأذواق لدى النساء والرجال والأطفال. شما می توانید با توجه به سلیقه، سن، روحیات خود و اینکه دارای چه شغلی هستید نیز می توانید یک سمعک مناسببرای خود انتخاب کنید.مثلا اگر نمی خواهید این وسیله در معرض دید دیگران قرار بگیرد، نوعی از آن وجود دارد که کاملا همرنگ با الجلد والعين يأتي في حجم صغير وأقل.
دانستن این مطلب که برای سنجش شنوایی حتما باید به یک دکتر متخصص مراجعه نمود بسیار اهمیت دارد زیرا انتخاب سمعک مناسببرای شما بسیار آسانتر می شود و بر اساس میزان کم شنوایی ادیولوژیست مدلهای مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. هم چنین توصیه ی ما این است که سمعک خود را از کلینیک ها و فروشگاه هایی که نمایندگی برندهای مطرح را دارند خریداری نمایید و قبل از خرید حتما راجع به گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش آگاهی های لازم را به دست آورید تا بفهمید آیا این السمع لكم في كل وسيلة من المناسب أم لا.. وآمل هذه المادة مفيدة لك .