قیمت انواع سمعک

قیمت سمعک فوناک
سمعک های فوناک حداقل از  ۹۶۰/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ۷/۰۰۰/۰۰۰۰ تومان می باشد.
سمعک های فوناک که ساخته شده یک کمپانی معروف می باشد که امروزه با تکنولوژی که در ساخت سمعک های خود ایجاد کرده در بازار رونق چشمگیری گرفته است و میتوان گفت یکی از برند های معتبر در این زمینه میباشد که در اینجا قیمت ها این مدل را مشاهده مینمایید.
.
قیمت سمعک ویدکس
سمعک های ویدکس حداقل از ۱/۱۰۰/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ۶/۰۹۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سمعک های ویدکس که از نام آن مشخص است که چقدر در بازار معروف و یکی از با کیفیت ترین سمعک های موجود میباشد که در بسیاری از کشور ها عرضه و نمایندگی فعال دارد که باعث رضایت بیشترین مشتریان خود قرار گرفته است که این یک موفقیت برای این کمپانی به حساب میاید.

قیمت سمعک اتیکن
سمعک های اتیکن حداقل از ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ۸/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سمعک های اتیکن که کمپانی سازنده آن از دانمارک شروع به فعالیت نموده است و دو دهه گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است .سمعک اتیکن با ساعت سمعک کامل اتوماتیکو همچنین هوش مصنوعی که باعث شده  تکونولوژی های برتری را در ساخت این سمعک ها به کار گیرد .

قیمت سمعک زیمنس
سمعک های زیمنس حداقل از ۱/۷۸۰/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ۷/۵۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سمعک زیمنس که تارخچه آن بر میگردد به ۱۳۰ سال قبل و تا به امروز برای بهبود بخشیدن به ساخت سمعک های با کیفیت ، کمپانی سمعک زیمنس کوشیده است و توانسته بالاترین رضایت را از استفاده ازاین سمعک ها کسب کند به صورتی که این سمعک ها با کیفیت بالای صدا در انواع مختلف میباشد .

قیمت سمعک استارکی
سمعک های استارکی حداقل از ۱/۱۴۰/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ۸/۶۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سمعک استارکی که میتوان گفت در بازار سمعک یکی از با کیفیت ترین سمعک ها به شمار میرود که در طبیعی بودن صدای محیطی بسیار بی نظیر میباشد و تکنولوژی بالای در ساخت این سمعک ها به کار گرفته شده است و مدل های متنوع و زیبایی در بازار موجود میباشد از این کمپانی معروف میباشد.

قیمت سمعک بلتون
سمعک های بلتون حداقل از٨٠٠/۰۰۰ تومان شروع شده و تا بالای ترین رده که قیمت آن ٩/۶۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

سمعک های بلتون بیش از ١۵٠٠ شعبه در آمریکا دارد. این کمپانی با ساخت سمعک بلتون بر طبق استاندارد های جهان پیشرفت زیادی در بازار سمعک داشته است که میتوان به کیفیت خوب و بالای این سمعک  اشاره ای کرد و در اینجا قیمت های این سمعک را مشاهده می نمایید.